Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska: * Kształtowanie i realizacja strategii finansowej * Zarz±dzanie płynno¶ci± finansow± (wpływy i wydatki) * Analiza dokumentów księgowych, bilansów, analiza kosztów, zysków i strat i raportowanie sytuacji finansowych do zarz±du * Przygotowanie budżetu spółki, kontrola realizacji i analiza odchyleń * Planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacj± krótko i długoterminowych planów finansowych * Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów zarz±dczych * Modelowanie finansowe, krótkoterminowe prognozy, ocena skutków finansowych decyzji biznesowych * Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji * Odpowiedzialno¶ć za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej * Zarz±dzanie budżetem, analiza i sprawozdawczo¶ć finansowa, nadzór nad księgowo¶ci±, do¶wiadczenie w kontaktach z audytorami, bankami, inwestorami. Wymagania: * Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i Bankowo¶ć) * Do¶wiadczenie zdobyte w prowadzeniu procesów budżetowania, budowania strategii finansowej i konsolidacji finansowej * Do¶wiadczenie w zarz±dzaniu podległym zespołem * Bardzo dobra wiedza z zakresu księgowo¶ci, finansów, podatków oraz raportowania * Do¶wiadczenie w negocjacjach i obsłudze finansowania zewnętrznego * Bardzo dobre umiejętno¶ci komunikacyjne oraz interpersonalne * Analityczne i strategiczne my¶lenie, doskonała znajomo¶ć zasad rachunkowo¶ci i przepisów podatkowych, umiejętno¶ć zarz±dzania